воскресенье, 28 апреля 2024 г.

КАРТОТЕКА ДИДАКТИЧНИХ ТА РУХЛИВИХ ІГОР "ОРІЄНТУВАННЯ У ПРОСТОРІ" Середній і старший вік

 Пропоную вихователям і педагогам ще одну збірку матеріалу для формування  вміння дітей дошкільного віку орієнтуватись у просторі. Також продовжую наповнення рубрики "Інклюзія" на сайті. В цьому пості друга збірка з цієї серії Картотека дидактичних та рухливих ігор "Орієнтування у просторі" для дітей середнього і старшого дошкільного віку. 

Ранній і молодший вік тут>>>>>

    Метою створення картотеки є:
-  активізація розумових процесів дітей;
розвиток у дитини процесів сприйняття та уявлень про предмети і явища навколишнього світу, уявлень про просторові властивості предметів;
- вчити дитину розрізняюти сприймання величини, форми, об’ємності й віддалення предметів, в тому числі під час руху;
- дати дітям знання про сенсорні еталони та вправляти дітей у їх використанні;
- вчити застосовувати отримані сенсорні знання в усіх сферах життєдіяльності.
допомога спеціалістам в роботі з дітьми з ООП.

    Картотеку рекомендовано використовувати під час групових та індивідуальних занять, ранкових зустрічей, в коррекційній роботі.

КАРТОТЕКА ДИДАКТИЧНИХ ТА РУХЛИВИХ ІГОР "ОРІЄНТУВАННЯ У ПРОСТОРІ" Ранній і молодший вік

 Презентую вихователям і педагогам нову збірку матеріалу для формування  вміння дітей дошкільного віку орієнтуватись у просторі. Також продовжую наповнення рубрики "Інклюзія" на сайті. В цьому пості перша збірка з цієї серії Картотека дидактичних та рухливих ігор "Орієнтування у просторі" для дітей раннього і молодшого дошкільного віку. 

Середній і старший вік тут>>>>>

    Метою створення картотеки є:
-  активізація розумових процесів дітей;
розвиток у дитини процесів сприйняття та уявлень про предмети і явища навколишнього світу, уявлень про просторові властивості предметів;
- вчити дитину розрізняюти сприймання величини, форми, об’ємності й віддалення предметів, в тому числі під час руху;
- дати дітям знання про сенсорні еталони та вправляти дітей у їх використанні;
- вчити застосовувати отримані сенсорні знання в усіх сферах життєдіяльності.
допомога спеціалістам в роботі з дітьми з ООП.

    Картотеку рекомендовано використовувати під час групових та індивідуальних занять, ранкових зустрічей, в коррекційній роботі.

среда, 17 апреля 2024 г.

Моторика. Грамота.Чтение. ИЗУЧЕНИЕ БУКВ "ЭКОЛОГИЯ ЗЕМЛИ"

 Продолжаю делиться материалами на тему "Экология", которая является сейчас активной в блоге. Представляю вам игру для обогащения экологического, моторного опыта ребёнка, а также развития грамоты и чтения - Экологическую игру "Изучение букв. Экология Земли"

    Игра достаточно многофункциональна, потому что развивает экологическую культуру ребёнка, познавательные способности, учит грамоте и чтениюориентации в пространстве.  Также игра развивает моторику руки, логическое мышление, память.

Моторика.Грамота.Читання. ВИВЧАЄМО ЛІТЕРИ "ЕКОЛОГІЯ ЗЕМЛІ"

 В цьому пості ділюся з педагогами та батьками матеріалами на тему "Екологія", яка зараз активна в блозі. Представляю вам гру для збагачення екологічного, моторного досвіду дитини, а також елементів грамоти та читання - Екологічна гра «Вивчаємо літери Екологія Землі».  

     Гра є досить багатофункціональною, оскільки розвиває екологічну культуру дитини, пізнавальні та читацькі здібності, вчить орієнтації в просторі. Гра також розвиває моторні навички, логічне мислення, пам'ять.

Завдання з шаблонами:
1. Розгляньте з дитиною шаблон, обговоріть, яка літера на ньому зображено, який малюнок, прочитайте завдання.
2. Запропонуйте дитині провести по контуру літери пальчиком.
3. Запропонуйте повторити контур літери пальчиком в повітрі.
4.Запропонуйте викласти літеру камінцями, помпонами, ґудзиками, кришечками, пластиліном.
5. Запропонуйте назвати слова, які починаються (закінчуються) на звук позначений літерою.
6. Запрпонуйте дитині віднайди в словах літеру. 
7. Запропонуйте прочитай слова.

понедельник, 8 апреля 2024 г.

КАРТОТЕКА ІГОР ТА ВПРАВ ДЛЯ РОЗВИТКУ СМАКОВОГО І НЮХОВОГО СПРИЙНЯТТЯ

  Продовжую наповнення рубрики "Інклюзія" на сайті. Презентую вихователям і педагогам нову збірку матеріалу для формування  уявлень  про  зовнішні  властивості  предметів, а саме розвитку смакового і нюхового сприйняття дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. В цьому пості третя збірка з цієї серії Картотека дидактичних ігор та вправ для розвитку смакового та нюхового сприйняття. 

    Метою створення картотеки є:
-  активізація розумових процесів дітей;
розвиток у дитини процесів сприйняття та уявлень про предмети і явища навколишнього світу, уявлень про зовнішні властивості предметів: їхні запахи, смаки тощо;
- навчити дітей засобів  обстеження  предметів,  об’єктів,  людей,  порівнювати їх між собою;
- дати дітям знання про сенсорні еталони та вправляти дітей у їх використанні;
- вчити застосовувати отримані сенсорні знання в усіх сферах життєдіяльності.
допомога спеціалістам в роботі з дітьми з ООП.

    Картотеку рекомендовано використовувати під час групових та індивідуальних занять, ранкових зустрічей, в коррекційній роботі.

Гра на липучках "ТІНЬОВЕ ЛОТО КОСМОС"

 Сьогодні представляю дидактичну гру, яка допоможе вашій дитині не тільки розвинути логічне та асоціативне мислення, а й візуальне сприйняття, пам'ять, розвине інтерес до теми "Космос" - Гра на липучках "Тіньове лото Космос".Правила гри:     Основне правило гри "Тіньове лото" - зібрати на великих картках картинки, які відповідають один одному за принципом "картинка - тінь", методом "накладання". У лото вибір карток базується на візуальній асоціації. 

    Всі картки поєднуються однією темою - "Космос". 

Игра на липучках "ТЕНЕВОЕ ЛОТО КОСМОС"

 В блоге ежегодно стартовала тема "Космос", поэтому я продолжаю делиться материалами на эту тему. На тему "Космос. Земля. Вода" я также размещаю материалы в социальных сетях, в нашей группе "Тематические материалы для детей" (Вконтакте) и "Тематические материалы для детей" (Фейсбук). Материалы размещаем на украинском, русском, английском языках. Поэтому, если для ваших занятий с детьми эта тема актуальна, присоединяйтесь, буду рада вам помочь!

    Сегодня, я представляю игру, которая поможет вашему ребёнку не только развить логическое и ассоциативное мышление, но и зрительное восприятие, память, вызовет к теме интерес - Игра на липучках "Теневое лото Космос". 

Правила игры:

    Основное правило игры "Теневое лото— собрать на больших шаблонах картинки, которые подходят друг другу по принципу "картинка - её тень", методом "накладывания", можно использовать липучки. В лото подбор карточек происходит на основе зрительной ассоциации. 
    Все карточки объединены одной темой – «Космос». 
Как изготовить:
Для игры в лото, необходимо распечатать листы с картинками, листы с тенями и листы с фрагментами для "накладывания" на плотной бумаге, заламинировать. 

среда, 3 апреля 2024 г.

Дидактична гра з прищіпками "ВЕСНЯНІ ЛАТОЧКИ"

 Продовжую ділитися матеріалами в межах активної теми блогу "Весна", пропоную дидактичну гру з прищіпками - "Весняні латочки".

Ця яскрава гра допоможе вашій дитині:
  • розвинути сенсорні здібності та зорове сприйняття;
  • розвинути увагу, спостережливість та посидючисть;
  • розвинути дрібну моторику руки.

Правила гри: Вирізати картки з латочками та фрагментами з латочками. Завдання дитини - розглянути уважно частину картки з візерунком латочки та знайти потрібну частину (фрагмент) латочки, прикріпити до неї прищіпку. Під час гри, запропонуйте малюку назвати кольори та відтінки які він бачить на латочках.          
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...