... Суббота, 20.04.2024, 07:45
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [0]
Розклад уроків [1]
Я - класний керівник [7]
Наше ТБ [11]
Робота з батьками [3]
Батькам майбутніх першокласників [10]
Пам'ятка [9]
Конкурси [5]
На допомогу вчителю [5]
Педагогічна скарбничка [2]
Традиції та свята [13]
Вітаємо [23]
Наше опитування

[ Кто on-line? ] [ Кто нас сегодня посетил ]
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 71
Сайт в каталогах
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Besucherzahler
счетчик посещений
Block title
Головна » Статті » Робота з батьками

УРОКИ БЕЗ СТРЕСУ

10 золотих правил

Якщо спільне виконання домашнього завдання з дитиною зазвичай закінчується сварками і зіпсованим настроєм , якщо робити уроки з дитиною для вас не меншу мука , чим для нього самого , тоді ця стаття для вас.

Правило № 1 . З'ясуйте причину

Якщо дитину ніяк не посадити за домашнє завдання , він придумує нескінченні відмовки або навмисно тягне час , щоб не сідати займатися , обов'язково з'ясуйте , в чому причина. Важливо зрозуміти , чи поширюється ця неприязнь на всі уроки або на домашні завдання з якихось конкретних предметів. Якщо дитина в цілому не бажає сідати за уроки , тоді переходимо до

Правил № 2 і № 3.

Якщо негативні почуття викликають цілком певні предмети , розпитайте , чому. Причин може бути безліч : дитині не дається предмет , не подобається вчитель , заняття з цього предмету викликають якісь неприємні асоціації і так далі. Читайте наше Правило № 8 .

Правило № 2 . Дайте відволіктися

Як тільки дитина прийшла зі школи , не змушуйте його відразу займатися. Йому необхідна перерва , щоб переключитися і відволіктися від шкільних проблем. Ідеально , якщо на цей перерву припадуть обід або полудень , прогулянка на свіжому повітрі або активні ігри .

Зовсім маленьким школярам , можливо , стоїть і поспати. Все залежить від віку , темпераменту , стану здоров'я вашої дитини. Головне , щоб за уроки він сів відпочив і зі свіжою головою.

Правило № 3 . Створіть ритуал

Створюйте певний ритуал , щоб робити уроки без стресу. Наприклад , намагайтеся , щоб ваша дитина сідав робити уроки завжди в один і той же час. Режим дня взагалі корисний , а в цьому конкретному випадку він ще й привчає до зібраності й організованості . Крім того , підсвідомо дитина починає сприймати цей процес як щось постійне , само собою зрозуміле , як прийоми їжі , вечірнє миття перед відходом до сну ...

Можливо , варто встановити тимчасові рамки (з урахуванням індивідуального ритму дитини та обсягу домашніх завдань ), протягом яких дитина займається , наприклад , півгодини- годину ( для молодших школярів) або 2:00 ( для доросліших дітей) .

Тому є щонайменше дві причини . По-перше , після закінчення цього часу дитині вже складно концентруватися і працювати ефективно. По-друге , якщо до цього часу додати ще й кількість годин , проведених у школі , ви побачите , що вийде майже повноцінний робочий день. А це дуже багато для дитячого організму.

Правило № 4 . Організуйте перерви

Щоб робити уроки без стресу , під час виконання домашнього завдання дозволяйте дитині невеликі перервочку - 5-10 хвилин (згадайте : адже ви й самі на роботі періодично відволікаєтесь на чай і перекури ) . У цей час дитина може встати з-за столу і розім'ятися , випити соку або з'їсти часточку апельсина.

Це особливо потрібно малюкам , які ще тільки вчаться писати в прописи і довго сидять в одній позі , вимальовуючи літери. За перерву встигнуть відпочити і оченята .

Правило № 5 . Перебувайте або перевіряйте

Для того , щоб дитина (особливо першокласник ) робив уроки без стресу , батько повинен бути присутнім при виконанні домашнього завдання . Тут важлива поступовість .

Зовсім маленьким школярам тато чи мама допоможуть організувати роботу , простежити , щоб дитина не застрявав на чомусь одному. Це може зажадати вашої присутності протягом усього часу , відведеного на уроки. Потім , у міру дорослішання вашої дитини і придбання їм навичок самостійної роботи , можна домовитися , що він сам робить легкі і зрозумілі завдання , а з вами - складні .

Інший варіант - дитина готує все сам , а ви перевіряєте .

Обов'язково хваліть і підкреслюйте його самостійність : «Який ти молодець , майже всі уроки зробив сам ! Ти вже зовсім дорослий! »

Правило № 6 . Не робіть уроки за дитину

Батько НЕ ПОВИНЕН робити уроки за дитину. Іноді у вас може виникнути спокуса сказати дитині , як вирішувати приклади або відповідати на питання , щоб звільнитися швидше. Це в корені невірно.

* По-перше , тим самим ви подаєте дитині поганий приклад і не дивуйтеся , якщо він через якийсь час попросить вас зробити уроки за нього .

* По-друге , так він ніколи не навчиться самостійності і відповідальності.

Ідіть іншим шляхом: ви завжди можете ненав'язливо підказати , підштовхнути , вказати вірний хід думок .

Правило № 7 . Займайтеся додатково

Поспостерігавши якийсь час за тим , як дитина виконує домашні завдання , ви без праці зрозумієте , що саме викликає у нього найбільші складності і на що він витрачає найбільше часу , коли робить уроки. Можливо , йому важко дається лист або якісь граматичні правила , рахунок у розумі чи переказ тексту .

Якщо ви хочете робити уроки без стресу , у вихідні дні приділіть цим « підводних каменів » додатковий час. Позаймайтеся з дитиною спокійно , без поспіху , і через деякий час ця тактика обов'язково дасть результат. Ваше чадо знайде упевненість в своїх силах.

Правило № 8 . Поговоріть по душах

Якщо ваша дитина сприймає процес навчання і домашні заняття швидше негативно , ніж позитивно , поговоріть з ним відверто . Розкажіть про свої шкільні роки , які предмети виходили у вас краще , а які давалися важко . Важливо , щоб дитина зрозуміла , що не всі і не завжди виходить відразу , треба прикладати зусилля.

Якщо проблема у вчителі , проявіть максимум такту. Скажіть , що вчитель теж людина , зі своїми плюсами і мінусами , і дитині треба як слід готуватися по предмету і вести себе на уроці як слід , тоді і проблеми зникнуть. Можливо , вчитель просто дуже суворий , і дитина відчуває себе в його присутності незатишно. ( Відразу скажемо , що в особливо складних випадках , можливо , вам самим варто поговорити з педагогом і з'ясувати , чому відносини з учнем не склалися. )

Якщо дитині складно знайти спільну мову з однокласниками , варто з'ясувати , у чому причина напруженості , запросити когось із них у гості , організувати спільний похід куди-небудь або дитяче свято .

Правило № 9 . Наймайте репетитора тільки в крайньому випадку

До репетитора варто звертатися лише , якщо ви бачите явне відставання дитини з якого-небудь предмету , об'єктивно подтверждаемое ним самим і / або вчителем . При цьому ви самі не в змозі забезпечити такий рівень занять , який би покрив це відставання і дав би можливість дитині робити уроки без стресу.

Не потрібно перевантажувати дитину додатковими заняттями по великому числу предметів , навіть якщо ваші доходи дозволяють записати його на десяток платних факультативів і найняти стільки ж репетиторів. Ваше чадо все одно буде не в змозі засвоїти такий обсяг знань і однаково ефективно займатися всіма предметами. Здоров'я і наявність у дитини часу для відпочинку і відновлення сил набагато важливіше.

Правило № 10 . Будьте терплячі

Хочеться побажати вам терпіння. Будьте конструктивні. Це ж ваша дитина , не може бути , щоб у нього абсолютно нічого не виходило.

Певні спільні зусилля , ваші доброзичливість і терпіння обов'язково дадуть результат , і ваша дитина навчиться робити уроки без стресу!



Джерело: https://vk.com/wall-57285383?offset=2360&w=wall-57285383_1258%2Fall
Категорія: Робота з батьками | Додав: Юлінна (19.12.2015)
Переглядів: 681 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
ComForm">
avatar
Поділитися
Вхід на сайт
Пошук
Часы
Календар
Міні-чат
200
Кнопка сайту
Наші друзі
Нові коментарії

Юлия Степановна, спасибо вам за организацию интере

Спасибо большое за теплые слова! Вы меня вдохновля



Copyright MyCorp © 2024uCoz